En aquest apartat podeu trobar la contractació i el cost de les campanyes de publicitat Institucional del últims anys desglossades en els diferents conceptes que la componen.

Cal destacar que la primera campanya de publicitat Institucional realitzada per l’Institut ha sigut l’any 2022 i es per aquest motiu que no hi ha històric.

Notícies

Inici del treball de camp de l’enquesta En moviment pel clima

Consciència ambiental, hàbits de mobilitat i posicionament envers un possible peatge urbà a l’àmbit de Rondes de Barcelona

Font: Martí Petit. Ajuntament de Barcelona

Patents i fluxos de coneixement a Europa: una anàlisi territorial dels “spill-overs” i “spill-ins” tecnològics

Un nou estudi examina els patrons espacials de la innovació a les regions NUTS3 europees i planteja implicacions estratègiques per a la metròpoli de Barcelona

Hem obert inscripcions i convocatòria de beques de la nova edició del Màster Metròpoli!

El Màster Metròpoli en Estudis Urbans i Metropolitans és un màster propi de la Universitat Autònoma de Barcelona que ha dissenyat i imparteix l’Institut Metròpoli, des de fa gairebé 10 anys

Font: Lucas Amillano. Ajuntament de Barcelona

Inici del treball de camp de l’enquesta de Cohesió Urbana 2025

Satisfacció amb l’habitatge, patrons de mobilitat residencial i valoració de l’entorn residencial, entre els temes que s’analitzaran

Contacte

L’Institut Metròpoli té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Universitat Autònoma de Barcelona
Campus de Bellaterra
Plaça del Coneixement, edifici MRA, p. 2
08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

tel.: 93 586 88 80
e-mail: info@institutmetropoli.cat

Horari d’atenció al públic: 8-15h

Formulari de contacte

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’Institut Metròpoli, cliqueu aquí